lauantai 10. huhtikuuta 2010

Oopsie!

Ompas hieman vierähtänyt aikaa tän päivittelyn kans. Ja nyt kaikki mun piirrustuksetkin on pääsääntöisesti kotikoneella Lappeenrannas eli pääsen laittaa ne tänne vasta joskus "vanhana arttina" >:

Niiin näin nyt kerrottakoon että muutin nyt eilen tänne Helsinkiin. Mukavan olone kämppis eikä ollu ees vaikeet liikkuu tänne ja takasi bussipysäkillä : ))
Aamut tulee olee mulle aika juhlaa kun joka aamu pitää sitten lähteä 5:12 lähtevällä bussilla ja jotkut ihmiset ehkä tietää millai ihmine oon aamusin : D ei mua herätä pommitkaan.

Eli mie löydyn tästä päivästä ainankin toukokuunloppuun asti Kumpulasta, tulkaas moikkaa <3
No pakollinen Liisa Ihmemaassa piirrustus. Tän piirsin jossai sieni mielentilas eikä se ees mitenkää kummonen ole. Tausta vois olla ihan kiva mut njaaah.
En oo muuten vielkää käyny kattoo Burtonin Liisaa vaik nuiden leffojen/satujen/yms suuuri ystävä olen.


No tämä sitten syntyi kun katselin kiinalaisia Hanfu asuja. Ah huomaan täs kuvassa niin paljon virheitä köhanatomiaköh. Kerranki jaksoin ees koittaa tehä jonkilaista taustaa kuvalle. en sitten tiedä onko se niin hyvä vai ei. Tuon laskevan auringon kanssa meinasi lievästi mennä hermot ja tietokone tiletti ku suttasin tota taustaa. Mut mitäs turhista. Mun uusin intohimo on piirtää hiuksia. Varsinkin pitkiä sellaisia. Itekki voisin haluta sellaset nilkkoihin asti ulottuvat hiukset hihihihihih . notnot.




Heiiiii tällei perinteit jatkaen loppuu tälläne über hieno Iscribble artti med Kepa. Laatu on taas kymppi plussaaaa.

Mut pitäs vissii täst alkaa valuu koht helsinkii päi moikkaa kavereita ja julkasukelpoiset kuvatkin loppu joten kuittaan tähän.<3

2 kommenttia:

  1. Siis eks sie asukkaa enää Lappeenrannassa : o?

    VastaaPoista
  2. Niiiin siis mie muutin nyt tänne Helsinkii. enkö muka oo kertonu : o varmasti oon.

    VastaaPoista